Mobiliteit
Met onze mobiliteitsdiensten helpen wij bestuurders weer snel op weg. Bij pech en schade, in binnen- en buitenland, staat ons team hulpverleners 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar voor hulp en advies. Daarbij hebben wij maar één doel; snelle en vakkundige hulp met niet alleen aandacht voor het voertuig, maar juist ook voor de bestuurder en inzittenden.
Klantcontact
Op deze afdeling komen veel verschillende vragen binnen. Het varieert van iemand die met spoed medische hulpmiddelen (rolstoel) nodig heeft of iemand die stilstaat langs de kant van de weg met zijn of haar scootmobiel. Maar we beantwoorden ook eenvoudige vragen bijvoorbeeld van iemand die een nieuwe auto heeft gekocht en zijn autoverzekering wil aanpassen.
Reparatie & onderhoud
Team Reparatie & onderhoud stuurt de juiste hulp als één van onze opdrachtgevers belt met een storing: de lift is stuk, het klimaatsysteem heeft onderhoud nodig of een koeling bij één van onze opdrachtgevers begeeft het. Onze hulpverleners sturen de monteur op pad en helpen de opdrachtgever totdat de storing is verholpen.
Medisch & zorg
Team Medisch & zorg is de vraagbaak voor iedere reiziger of oudere en bestaat veelal uit artsen, verpleegkundigen en hulpverleners met een talenknobbel. Deze hulpverleners helpen mensen met alledaagse situaties, maar ook met heftige situaties als ongevallen op reis, ziekte op reis of zelfs overlijden.
Veiligheid
Onze hulpverleners van de Particuliere AlarmCentrale (PAC) waarborgen de veiligheid in ons land. Zo behandelen ze (urgente) meldingen op het gebied van brandveiligheid, inbraak, cameratoezicht, voertuigbeveiliging, medische en niet-medische personenalarmering. Daarnaast monitoren en detecteren ze ongewone situaties en volgen deze op.
Ondersteunende diensten
Hieronder vallen de afdelingen als HR, secretariaat, ICT, Support & Implementatie, verkoop, inkoop, facilitair, finance en marketing & communicatie.